Hoppa till sidans innehåll

Följ sidan "2010"

Fyll i namn och e-postadress nedan för att följa denna sida. Ett e-postmeddelande kommer då att skickas till dig när något nytt publiceras på sidan.

2010


(2010-12-15 22:12)
Vi åkte hemifrån Veddige i snöslasket med 2 lag, båda anmälda till svart grupp. Veddige 1 bestod av Maja, Petra och Sandra och i Veddige 2 spelade Judith, Sofia, Evenlia och Emma. Båda två lagen spelade bra i gruppspelet och avancerade till slutspe...
 
(2010-11-28 10:54)
Hur hör det ihop? Jo...igår kväll uppträdde den fantastiska bluesartisten på Monarkrestaurangen inför flera hundra fans och föreningen skötte garderoben. Peter och Vivi Jensen erbjöd nämligen föreningen detta arbete och att vi skulle få hela intäkten...
 
(2010-11-14 10:31)
Där finns numera massa läsvärt att begrunda. Alla fungerar inte ännu men snart kommer det att vara igång i alla klasser. Vår tanke är att all information om ditt lag, när ni samlas, hur, var osv ska finnas där! KOLLA OFTA! FÖRÄLDRAR KOLLA NI OCKSÅ!
 
(2010-11-14 10:28)
Dagens matcher i katrinebergs folkhögsskola. Det var 7 lag anmälda: 2 Veddige 2 Falkenberg 2 Vindrarp och 1 Halmstad.
 
(2010-11-06 21:08)
Våra lag gjorde gedigna insatser i förra helgens tävlingar! Bästa placering stod U19 tjejerna för, men sett till antalet lag i gruppen så får man säga att U15 lagen gjorde en kanoninsats, det gäller även U13 laget som tävlingsdebuterade på en större ...
 
(2010-10-28 21:32)
Idag Torsdag mitt på dagen var våra elittjejer med i radion! Lyssna på Intevjun genom att klicka nedan:
 
(2010-10-19 09:20)
Alla var nästan igång i helgen och inga förluster! I U13F var blev det seger för Veddiges ena lag Joanna och systrarna Basíc och en hedrande tredjeplats för det andra laget. I U15F blev det som det brukar Veddige etta, tvåa och trea! Enligt coach Viv...
 
(2010-10-12 22:27)
Följande är klart så här långt. Kursledare är Tore Johansson från Halmstad. Start med teori på fredag kl.17- 21.30 ca. Lördag blir det praktik på vårt div.3 sammandrag på hemmaplan! det bjuds på fika, frukt osv på fredag kväll. På lördag är tiderna ...
 
(2010-10-08 23:13)
På söndag drar våra div.2 tjejer på sig sina nya dräkter i Lundbystrandshallen för premiärmatch mot Tuve VK B. Men redan imorgon blir det premiär för ett alldeles nytt U17 lag! Platsen är nya Falkhallen i Falkenberg.
 
(2010-09-07 10:17)
Detta gäller dig född -96 och äldre som inte har klubbdomarkurs. Vi arrangerar en egen kurs med start fredag kl. 17.30 Välkommen med din anmälan!
 
(2010-09-07 09:24)
Det blir lite ändringar i försäsongsträningen för våra grupper, detta gäller framförallt U17 som byter pass! Läs nedan och begrunda och hör gärna av er!
 
(2010-02-26 15:19)
Ett tips till dig som brukar befinna dig uppkopplad är att leta upp sidan "Vi som gillar VK Veddige" Här hittar du gamla bilder och gamla artiklar och annat samt en bra länk till Dick Nilssons bilder tagna på matcher de senaste åren...
 

Filtrera nyheter

År Månad

 –––––––––––––––––––

Våra sponsorer

–––––––––––––––––––

 

 

 

 

Relaterad bild

 

LF_11_bf_web_002057-(2)(1)

 

 

  

 

efbilplåt 

 

vbgelkraft

 

 

Bildresultat för tejpkonsulten veddige

Postadress:
Veddige Varberg VBK - Volleyboll
Box 70
43207 Veddige

Kontakt:
Tel: 0760164123
E-post: vkv@telia.com

Se all info